Sara Jay Disgusted by Jenna Jameson’s Porn Return

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

http://www.vladtv.com – Famed adult star Sara Jay shares her thoughts on Jenna Jameson’s return to porn, calling the comeback “hypocritical” after things Jen…

Comments

SteroidsMakeMeStrong says:

LOL @ Doing porn being “hard work”, no pun intended.

KleinHendrixTheCool says:

Lol Sara Jay honestly looks like the Lamar from Emperors New Groove, but
shes sexy AS FUCK not gonna lie.

jaysonthepimp says:

I always wanted to fuck sarajay since I was 14 she was the first mild I
ever saw now she looks kinda old right here but I’ll still smash

ClintGreasewood says:

Thot thoughts on Thots.

Jacory Hicks says:

Sara’s right, Jenna made so much money from porn then she gets out & goes
on the “porn is bad” trip. Now since she needs money she goes back to porn.
HYPOCRITE!!!!

Martin Martin says:

Horse face!

David madision says:

Why do ALL u Porn whores exist ANYWAY..

Khalid Elmekki says:

Sara Jay looked really nice in this interview.

hypnocil10 says:

would take Sara jay over that duck
plus her ass is amazing ,and she knows her to make guys horny

smirch says:

She’s lucky she has a great ass because her fucking face could peel paint.

Glenn Haygood says:

Fuck jenna. Sara is 100% real ass and tities! Bitch will rock yo fuckin
world. Niggaz hating but know if she said let’s get it Niggaz would break
they pockets for that ass…I’d never kiss the bitch though lol

FillEmUp says:

Jenna now is pretty gross but in her prime she was pretty sexy probly
that’s why she was so popular unlike this ugly ass bitch

Jparodyy says:

After looking at many comments, Sara Jay has been called HHH, a camel,
Jaffar from Aladdin (LOL), Scooby-Doo-faced bitch, Nigel Thornberry, Toucan
Sam, the Llama from the emperor’s new groove, Jabba The Hut, Orochimaru, a
horse, Sarah Jessica Parker’s fat sister… LMAO

Bardot Smith says:

Oh. So you don’t know her but you have an opinion about her. Got it. 

supremejoseph1 says:

she’s ugly and sounds jealous.

young dylan says:

why does this bitch look like a long the with ears?

Slimkidd730 says:

Some of yall niggas trippin. Sara Jay a butteface but she can fck her ass
off. I would take Sara over jenna anyday. Sara Jay got a naturally body
too. A white girl with a real fat ass. Shi nigga. All them jokes and 99.9%
yall know you would still hit. I would hit jenna ass too but Sara>Jenna IMO

KalvinEllis says:

There’s something extremely hilarious about seeing porn stars talking smack
at each other LOL.

TheGoogler77 says:

Sara Jay looks like Joe Camel.

NothinButGear says:

i find this to be QUITE FASCINATING

capoislamort100 says:

how she changed..Sarah is awesome, Love the 2pac outfit

applecandy folks says:

these tripple H look alike fat women can only do porn with ugly ass niggas
because the white porn industry doesnt want them plus, when they do porn
with niggas they cant go into white porn industry because they are rejects.
she is just complaining about another slut while sitting around waiting on
the next big black oversize dick to fuck and suck. the face and body only
black men worship.

Beckonor says:

Jenna is washed up, overrated and she wasn’t all that. Her scenes were weak
and she never did Interracial. You ain’t shit unless you do a interracial
scene.

dblocknyc says:

Sara just hatin.. Jenna always looked better esp before, and this bitch be
fucking wild fugly hood niggas on camera.. You aint gon get to Jenna level
fuckin hood niggas in hotels LMFAOOO Quality over quantity

billzmahjal says:

Jenna Jameson is like the cute white girl everyone wanted at a point but
sara jay is like the bitch you keep at the crib and slut her out every kind
off way…This is porn im riding with the freak bitch

Steve Robbins says:

So its a bunch of grown ass men up here hating on a pornstar lmao. Grow
some balls

Jaelen Wilder says:

i’ve never seen so much hate for a pornstar, who raised you niggas?

JerseyBlackAtheist says:

your face disgusts me but you don’t see me running to Vlad for an
interview. Bish looking like Triple H in drag

StevieBTheKid says:

Listen, If you a hoe you a hoe for life.

realswaggking says:

Bow down to the, bow down to THE GAME!! 

Comments are disabled for this post.