ASA AKIRA GOES DEEP

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Japanese adult actress Asa Akira goes deep with Kassem and his cut abs. Watch more of this interview: Deleted Scenes: http://www.youtube.com/watch?v=kN4WPreS…

Comments

xx says:

55.745 peoples fap after this video 

Ken Masters says:

shes pretty fucked up though haha

Dismal626 says:

omg i fucking LOLed when i googled “shang tsung from mortal kombat”. that
was so fucked up

fjeIIrev says:

hahahahahahaha this guy rules

abovelawl says:

I was a little misled by the title 

Silverdoxxx says:

just read the scene yuh bitch! LOL AHAHA

Cj Schmitz says:

Lucky fuck! 

Armada Dee says:

You misspelled “and his fatass” or “and his fatass belly” you fat dumbass 

sjors kamman says:

oh no you didnt lucky guy

MissPurplepaint says:

you are a god.

Jeeviis5 says:

LMAOOOOO this guy is the GOAT

ElementalHealth says:

Throwing that teddy bear was just cruel man, you gave her your word. The
rest was pretty funny though, it’s obvious she has some deep personal
problems.

Sandland113 says:

+Kassem G Can you hook me up with her? I’m single.

David Air says:

You should get “Dani Daniels” and by :You should: I mean :PLEAS get Dani
Daniels, I love her!!!:

shant07 says:

Shes so fucking hot

Jack Caroselli 2017 says:

“OMG, have you seen my boobs?” “Yeah….Yeah, I have.”

Ramses Posso says:

she really cried

Bogdan Milen says:

i would so much like to fck her at least once !!

Javier Farías Sepúlveda says:

After years of searching, I FINALLY found my hero. Kassem G

enigma19833 says:

He literally made her start crying during the interview, and he *still*didn’t break character. The man is a GOD.

Nathan Kim says:

I love your titty bear

Morganna Hayes says:

why is he so mean

Rtlighter says:

Can you do an interview with Belladona, I don’t know…it would be cool.

YoCrunchiness says:

Oh my god she cried and laughed when he threw the teddy bear… I felt bad
for her while laughing my ass off at the same time.

Luciano Barreira says:

HAHA so epic

DOUGHBOY TELEVISION WORLDWIDE says:

she so hot,good shit broski

MsWaitforme says:

he is so sad he should be ashamed of himself dirtbag!!!!

thescream faycal says:

that lucky bastard

Andre Windom says:

How could he have a straight face after throwing her bear? “Just remember
who’s house this is.” -_- 

Rasheen Joshaun says:

lmao he dogging this bitch on the low

Rahul Bothra says:

MOOOORRREEE

orr Shochet says:

every time he says “warning this is 18+” he gets double the views, nice
going youtube.

ryan finnegan says:

That catch 

Vic Rattlehead says:

The greatest video of all time 

kevin yun says:

5:15 to 5:20 is so skilled +Kassem G 

dany says:

at 5:17 kassem lost all of his thoughts just inhaling that piece of “IM A
BOSS” to his brain

2004JustBe says:

she should have slapped him and took her bear back…that sick fuck!

Jonathan Sjögren says:

Kaseem is a god

TheMc1436 says:

…my….god

Chris Cruz says:

OMG YOU LUCKY SONOFABITCH PLEEEEEEEEEEEASE TELL ME YOU FUCKED HER
AFTERWORDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Social Skydivers says:

Inspired from KassemG’s interviews, We just interviewed a Russian about his
sex life on our channel. It’s explicit though, you’ve been warned.

Aqsa Qureshi says:

This is so disgusting

Alexandre Epanya says:

Mason Moore goes deep

Comments are disabled for this post.